Ahad, 12 Julai 2009

Pinjaman Kerajaan Negeri Selangor

Adalah dimaklumkan bahawa pemohon-pemohon yang disenaraikan telah diluluskan penajaan Pinjaman Pelajaran Kerajaan Negeri Selangor bagi Sesi Pertama Tahun 2009. Surat tawaran pinjaman telah dikemukakan terus ke alamat masing-masing.

Sehubungan itu, pemohon yang berjaya dan bersetuju untuk menerima tawaran ini adalah dikehendaki untuk menyempurnakan SURAT PERJANJIAN PINJAMAN PELAJARAN KERAJAAN NEGERI SELANGOR (5 SET) dan DOKUMEN PERJANJIAN PINJAMAN PELAJARAN KERAJAAN NEGERI SELANGOR dalam tempoh dua (2) minggu (14 hari) dari tarikh surat tawaran. Sila teliti dan fahami panduan dan arahan yang telah ditetapkan sebelum mengisi borang yang berkaitan.

Surat Perjanjian dan Dokumen yang telah disempurnakan hendaklah dikembalikan sebelum 1 Julai 2009 (Rabu) ke alamat seperti berikut:

Lembaga Tabung Kumpulan Wang Biasiswa Negeri Selangor
Bahagian Pengurusan Sumber Manusia
Tingkat 3, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah
40503 Shah Alam, Selangor

Sekiranya tiada maklumbalas yang diterima selepas tarikh tersebut, tawaran ini akan terbatal dengan sendirinya dan pelajar dianggap tidak berminat terhadap tawaran ini. Untuk sebarang pertanyaan dan maklumat lanjut, sila hubungi Urus Setia di talian seperti berikut:
03-5544 7543 (Pn. Asmah)
03-5544 7480 (Cik Ain / Cik Husna)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan