Ahad, 24 Mac 2013

ustaz Hadi Kunjung Keluarga Sarjan Sabarudin daud

SABAK BERNAM: Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang menghulurkan bantuan kepada keluarga anggota polis yang terkorban di Lahad Datu, Allahyarham Sarjan Sabarudin Daud.

Pemberian tersebut sempena program beliau di Sabak Bernam dan Sungai Besar hari ini. Sumbangan yang berupa duit dan barangan keperluan harian telah diterima oleh abang allahyarham, Mad Sam Daud di rumah keluarganya di Sungai Lias. Turut serta ialah Timbalan Pesuruhjaya PAS Selangor, Ustaz Salehin Muhyi.

Nurunnisa Abu Bakar, isteri kepada anggota polis yang terkorban itu tidak dapat hadir sewaktu pemberian sumbangan kerana ada urusan lain.Sebelum pemberian sumbangan, Tuan Guru Abdul Hadi juga turut mengadakan majlis tahlill buat allahyarham. (Gambar bawah)

Program yang dianjurkan PAS Kawasan Sungai Besar dan Sabak Bernam sempena lawatan Presiden PAS turut diisi dengan kuliah subuh di Masjid Makmuriah Sungai Besar selepas solat subuh tadi.

Beliau turut bersarapan di Sungai Besar sebelum bertolak ke Sungai Lias bagi memberkan sumbangan kepada keluarga allahyarham Sabarudin. Ahli Parlimen Marang itu turut mengadakan program dialog di Dewan Tun Razak, Sabak Bernam dan menjelaskan isu semasa, antaranya hubungan PAS di dalam Pakatan Rakyat dan isu yang ditimbulkan oleh Barisan Nasional terutamanya kalimah Allah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan